6 Temmuz 2012 Cuma

Sünnet Kurabiyeleri

Merhaba,



Yaz mevsimi Türkler için çeşitli anlamlar taşısa da, hemen herkesin ailesinde ya da sülalesinde en az bir çocuğun sünnet merasimi yaşanır bu zaman diliminde. Ben de her sene en az bir sünnet organizasyonu için kurabiye çalışırım :) Bu kurabiyeler de bu yaz sezonunun ilk sünnet kurabiyesi çalışması oldu.

Sipariş verilirken, sade ama ifadesi güçlü kurabiyeler yapmam istendi. Ben de yalınlığa sadık kalarak sünnet sembollerine şeker hamuruyla vurgu yaptım. Zaten şeker hamuru kurabiyede pek tercih ettiğim ve sevdiğim bir kaplama çeşidi değil. Özellikle yüzeyi tamamen işgal eden şeker hamuru çok rahatsız edici olabiliyor. Damaktan çok göze hitap eden bir malzeme olduğu şüphesiz. Doğru yapılmış pastörize royal icing kaplama her anlamda kurabiyenin lezzetini arttırıyor. Bu sebeple genelde royal icing çalışırım. Ancak çok yalın ve kurabiyenin ön planda olduğu bir ürün istenince, bu şekilde imal ettim. Basit, sempatik daha da önemlisi yenebilme oranı yüksek bir kurabiye çalışması oldu... 


Sade görünümlü, maksimum lezzetli kurabiyelerin paketleri de oldukça sade oldu. Bence iyi de oldu :) Yeni ürünlerde görüşmek üzere, iyi seyirler...





2 yorum:

  1. canııım ellerine emeğine sağlık. organik organik pek havalılar maşaallah..:) bende daha becerememiş olsamda senin royal icingli kurbişlerine bayılıyorum..dediğin gibi sadece seyretmekle yetinyoruz şimdilik,kimbilir birgün dadına da varırız inşaallah... :) yeni ürünlerini beklerken en içten sevgi ve dualarımı bıraktım almayı unutma..:)

    YanıtlaSil
  2. Yorumları ve desteğiyle beni gaza getiren nadide dost! Tüm bıraktıkların başım üstüne :) Görüşmek gülüşmek dileklerimle...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...