19 Temmuz 2011 Salı

Kına Gecesi Hediyelikleri (Bridal Shower Gifts)



Merhaba,

Bu kez de ara sıra yapmaktan keyif aldığım küçük hediyeliklerimle karşınızdayım... Bu oje fikrini ilk gördüğümde çok beğenmiştim ancak "yapabilir miyim?, olur mu olmaz mı?" derken, aslını misli misli gölgede bırakacak bir iş çıkarmış olmam beni de fazlasıyla mutlu etti... Ve aklıma çok çılgın, çok farklı fikirlerin gelmesine kapı araladı. Bu kırmızı ojeler hem vanilya kokuyor, hem biblo olarak kullanılıyor, hem de istenirse ojesi rahatlıkla hizmet görebiliyor :) kokulu olması benim icadım... İstenirse gelin damat şeklinde hazırlanıp düğün hediyesi olabilir, bekarlığa veda partileri, baby shower ve genç kızların doğum günleri için çok farklı alternatifler çalışılabilir... Şehir içi, şehir dışı en az 50 adet olmak üzere sipariş kabul ediyorum... Bana mail adresimden ulaşabilirsiniz iyi seyirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...