17 Eylül 2011 Cumartesi

Logolu - Kurumsal Kurabiyeler



Merhaba,

Kocaman bir süreyi kaplıyormuş gibi görünse de yaz mevsimi ellerimizden sabun gibi kayıp gitti. Okullar açılıyor, insanlar tatillerinden dönüyorlar, havalar serinliyor... İyiyden iyiye kışa doğru ivmelenerek koşuyoruz. Dört mevsimi yaşayabilen ender ve şanslı ülkelerden olmamız, bizi yazın tatil yapmak gibi bir lükse sürüklüyor. Tatile gitmiyor olsak bile kafalar tatile çıkıyor :)) Özetle blog alemi de özellikle son iki aylık süre içinde müthiş bir rehavet içindeydi, buna ben de dahilim tabii ki. Sonbahara adım atmakla beraber çalışmalar başladı, hareketleniyoruz tüm aile. Bu sezonun başlangıcı olarak yaptığım ilk çalışmam ;
Yurt dışına halı ihracatı yapan bir firmanın, halı fuarında özel müşterilerine sunmak için hazırlamamı istediği logolu kurabiyeler. Tamamını şeker hamurundan oluşturdum. Logo, Arap süvariden oluşturulduğu için ben de, sarı şeker hamuruyla arka fon olarak çöl fırtınası içinde süratle ilerleyen bir asker görüntüsü vermek istedim. Logonun altındaki koyu sarı çizgiye de bir vurgu olmuş oldu. Paket kurdelelerine de firmanın web adresi ve telefon numaralarını bastırdım. Hem ikram hem reklam! düsturuyla firmanın müşterileriyle buluştular. Limonlu ve vanilyalı hazırladığım kurabiyeler, yerli yabancı fuar ziyaretçileriyle buluştuğu için ben de gururlu ve mutluyum. Dilerim tadan herkesin zihninde kurabiyenin lezzeti bir yer edinmiştir. Tekrar ve çabucak görüşmek paylaşmak ümidiyle.. Sevgiler, iyi seyirler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...