16 Nisan 2012 Pazartesi

Hello Kitty Pasta (Hello Kitty Cake)


Merhaba,

Yeni çalışmam olan Kitty pastayı sizlerle tanıştırmak istiyorum.. Hafta sonu için, bir doğum günü partisine yaptığım bu pasta, 7. yaşını kutlayan hanımefendi tarafından detaylandırıldı. Renk ve tasarım konusunda bana oldukça yardımcı olan istekleri birebir pastaya adapte edildi.. Şimdiki çocuklar gerçekten bir başka, hiçbir detayı atlamamış çünkü. Annesiyle yaptığım sipariş öncesi görüşmede, yavru ağzı renk seçeneğinden puantiyelere kadar herşeyi netleştirmişti :) Bu yaştan böylesi kararlı ve akıllı çocuklara ihtiyaç duyduğumuzu belirterek geçiyorum detaylara ; vanilyalı pandispanya ve vanilyalı krema kullanılarak, sezonun gözdesi olan çileklerle ve çikolata parçalarıyla kat araları dolduruldu.

Pandispanyayı yaparken keşfettiğim bir püf noktasını da paylaşmak isterim sizlerle. Yumurta sarısı ve beyazı ayrı çırpılan bir kek bu. Beyazını çırparken eklediğim 1-2 damla limon suyu sönmeyen bir kek oluşumuna neden oldu. Sonuç gerçekten kusursuz oldu. Seviyorum ben bu kimyasal reaksiyonları ;) Görüşmek üzere, iyi seyirler...

2 yorum:

  1. Herhangi bir kursa gidiyormusunuz?kurs veriyorsanız, kurs arayışı içindeyim katılmak isterim..Ellerinize sağlık.Çokkkkkkkkk güzell olmuşşşşşşşş...

    YanıtlaSil
  2. İltifatınız için çok teşekkür ederim, ama herhangi bir kursa gitmiyorum.Ve hatta daha önce de bir kursa katılmadım :) Bulunduğunuz yeri bildirirseniz size en yakın kurs veren yerleri iletebilirim. Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...