26 Aralık 2011 Pazartesi

Çikolata Ağacı (Chocolate - Sweet Tree)


Merhaba,

Bu kez sizlere zamanla yarıştığım, düzgün ve zarif olabilmesi için çok yoğun çaba sarfettiğim çikolata ağacımı tanıtmak istiyorum :)

Ocak ayında doğum yapması öngörülen bir hanımefendiyle hastane odası süslemeleri, hastanede misafirlere ikram edilmesi ve evde ikram edilmesi istenen ürünler hakkında detaylı bir çalışma yapmıştık. Ve Ocak 15 gibi doğum planlandığı için ayın 10'unda hazırlanıp teslim edilmesi üzerine anlaşmıştık. Tabi "doğum planı" gibi birşeyin mümkün olmadığını bize o minik panter çok güzel izah etti. İstenilen tarihten tam 1 ay önce, hem de normal doğumla, bir pazar sabahı dünyaya gelmeyi uygun görmüş. Bize de "aman sağlıklı oldu ya, gerisi teferruattır" demekten başka bir seçenek bırakmadı. Ağacın üzerinde yaklaşık olarak 1,5 kg. adedi 40 gr olan çikolatalar var. Az miktarda da çikolatalı badem şekerleri kullandım. Ama bolca organze çiçekler ve kurdelelerle süsledim.

Çok acil olarak (en azından) hastane odasında bir ikramlık bulunsun, oda kupkuru kalmasın diye bu çikolata ağacını tasarlayıp 2-3 saat içinde teslim ettim. Ama ailenin yaşadığı şaşkınlığa biraz gülümseme kattığı için ben de imal ettiğim bu çikolata çelengini beğendim doğrusu. Fotoğraflar, işin ivediliği sebebiyle çok kaliteli ve başarılı olamadılar ne yazık ki. Çalışma masamın üzerinde ne kadar görüntü alınabilirse o kadar estetik bir şeyler yayınlamaya çalıştım. Umarım farklı fikirler arayanlar için ilham olur. Sanırım bu özgün çalışmayla yeni bir trende kapı araladım :)

İstanbul içine istenilen çok çeşitli süs, renk ve konsept alternatifleriyle gönderebiliyorum. Eğer ilgilenirseniz bir e-mail göndermeniz yeterli. İyi seyirler, Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...