1 Temmuz 2010 Perşembe

Yeni Bebek Kurabiyelerim..

Merhaba,

Tatilin başlamasıyla birlikte insana çöken o geçmişten kalma rehaveti üzerimden atmak için çok çırpınıyorum...Çalışmayı ve üretmeyi ziyadesiyle istiyorum ancak bana n'oluyorsa tatil modunda dolaşıyorum :)) Ama tüm tembelliğime rağmen İzmir'den gelen, benim için dünyanın en şeker ve zarif hanımefendileriyle (yeğenlerim olurlar) küçük kurabiyeler yaptık... Özellikle Baby Shower, Bebek Mevlidi, Bebek kutlamaları için çok ideal, sağlıklı ve sempatik ürünler çıktı ortaya... Önce göze, sonra mideye hitap ediyor. İstenirse glutensiz olarak hazırlanabilmesi de cabası... Şimdiden afiyet olsun...
(Yok ben uğraşamam, sen benim için yap, derseniz iletişim adresimden bana ulaşabilirsiniz)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...