7 Mayıs 2010 Cuma

Dar Vakitlere Sığdırılan Cupcake'ler :-)

Kızımın okulundaki rutin kahvaltılardan biri için bize kek yapmak düşmüştü... Bende kolları sıvadım. Bir önceki çalışmadan kalan malzemeleri de işin içine katarak çocukların gönlünü çalmak için uğraştım :)...
Bu defa kek malzemesini vermeyeceğim çünkü evinizde sıklıkla yaptığınız kek tarifini mixer kullanmadan ve de yumurta miktarını biraz düşürerek bu modele uyarlayabilirsiniz.. İçine bir önceki kurabiyelerden kalan damla çikolataları ekledim, üzerlerine de yine kurabiyeden kalan şekerleri ektim :) işte size yine basit ve özgün bir çalışma..


Eğer bir doğum günü partisi için yapmak isterseniz mutlaka yanına yıldız kardeşler kurabiyelerimden yapmayı unutmayın... Hatta cupcakelerin içine kurabiyeleri batırarak daha da eğlenceli bir hale getirebilirsiniz..Kolay gelsin



1 yorum:

  1. canmcm selamlar...
    daha öncede bloğuna gelip uzuuuuunmu uzuuun bi yorum yzdım ama iletemedim:(
    ia bu sefer ulaştırabilirim..
    ellerine sağlık canmüpek de güzel ve enfes görünüyorlar.. bu arada sanırım senden daha.ok uğruyorum bloğuna :)))
    görüşmek dileği ile güzel haftasonları...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...